Szukaj

Instrukcja korzystania z Bazy KET

Rozdział I. Informacje wstępne

1. Regulamin korzystania z Bazy KET

  1. Użytkownik powinien zapoznać się z regulaminem korzystania z bazy dostępnym na stronie startowej portalu w zakładce pn.: „Regulamin”.
  2. Regulamin dostępny jest w dwóch wersjach:
    1. „Regulamin korzystania z bazy danych pn. „Baza Kluczowych Technologii (Baza KET)” dla Użytkowników zewnętrznych”,
    2. „Regulamin korzystania z bazy danych pn. „Baza Kluczowych Technologii (Baza KET)” dla Użytkowników Posiadających Profil”.
  3. Po kliknięciu w nazwę wybranej wersji regulaminu jego treść wyświetlana jest w osobnej podstronie portalu.
  4. Widok treści regulaminu opatrzony jest w prawym górnym rogu ikoną „Drukuj” (po jej kliknięciu tekst regulaminu podlega edycji do wersji gotowej do wydruku) oraz ikoną „PDF” (po jej kliknięciu tekst regulaminu podlega edycji do wersji w postaci pliki PDF).

2. Strona startowa portalu

  1. Struktura strony startowej.
    1. Górny banner – banner dynamiczny.
    2. Lista podstron portalu – umieszczona poniżej górnego banneru, zawiera zakładki:
      1. „Kluczowe technologie”,
      2. „Podmioty”,
      3. „Możliwości współpracy”,
      4. „Instrukcja”,
      5. „Regulamin”,
      6. „Kontakt”.
    3. Aplikacja „Logowanie”,
    4. Aplikacja „Menu” – zawiera następujące funkcje:
      1. „Uzyskaj dostęp do bazy” – po jej wybraniu otwiera się podstrona portalu z „Formularzem Rejestracyjnym” dla przyszłych Użytkowników Zewnętrznych;
      2. „Załóż profil w bazie” – po jej wybraniu otwiera się podstrona portalu z „Formularzem Aplikacyjnym” dla przyszłych Użytkowników Posiadających Profil.
    5. Banner dolny – zawiera następujące funkcje:
      1. „Kontakt” – po jej wybraniu otwiera się podstrona portalu z „Formularzem Kontaktowym” do Administratora Bazy;
      2. „Plan strony” - po jej wybraniu otwiera się podstrona portalu z listą podstron Bazy KET.
  2. Powrót do strony startowej.

    Powrót do głównej strony portalu (tj. startowej) następuje po:

    1. kliknięciu w ikonę strony startowej umieszczoną w lewym górnym rogu ekranu,
    2. kliknięciu w logo „IZTECH kluczowe technologie” umieszczone w lewej części banneru górnego (dynamicznego).
  3. Wybór opisu technologii z górnego banneru.

    W górnym bannerze pojawiają się cyklicznie nazwy 5 technologii z grupy KET:

    1. po kliknięciu w nazwę technologii otwiera się podstrona portalu z jej opisem,
    2. w celu zatrzymania dynamizmu banneru górnego należy kliknąć w przycisk „Stop”, znajdujący się w dolnym prawym rogu banneru górnego,
    3. w celu wznowienia dynamizmu banneru górnego należy kliknąć w przycisk „Play”, znajdujący się w dolnym prawym rogu banneru górnego,
    4. w celu bezpośredniego wyboru odpowiedniej technologii pojawiającej się w bannerze górnym należy kliknąć w przycisk, a następnie wybrać odpowiedni numer z listy rozwijanej (numery od 2 do 6) przypisany do konkretnej technologii.
  4. Przejście do opisu wybranej podstrony portalu.

    Po kliknięciu w nazwę zakładki umieszczonej w liście podstron bazy (poniżej banneru górnego) następuje przejście do odpowiedniej podstrony bazy:

    1. Zakładka „Kluczowe technologie”: otwiera się podstrona z opisem kluczowych technologii, po lewej stronie ekranu widnieje pole, w którym wymienione są technologie z grupy KET:
      1. „Biotechnologia”,
      2. „Fotonika”,
      3. „Materiały zaawansowane”,
      4. „Mikro- i nanoelektronika”,
      5. „Nanotechnologia”.

      Po kliknięciu w jedną z ww. nazw technologii otwiera się podstrona portalu z opisem konkretnej technologii.

    2. Zakładka „Podmioty”: otwiera się podstrona z opisem – „Podmioty – użytkownicy Bazy KET”.
    3. Zakładka „Możliwości współpracy”: otwiera się podstrona z opisem – „Możliwości współpracy – znaczenie Bazy KET”.
    4. Zakładka „Instrukcja”: otwiera się podstrona z instrukcją korzystania z bazy.
    5. Zakładka „Regulamin”: otwiera się podstrona z regulaminem korzystania z bazy.
    6. Zakładka „Kontakt”: otwiera się podstrona portalu, na której zamieszczony jest:

      Przyporządkowanie pytania do jednej z ww. kategorii przyspieszy proces uzyskania odpowiedzi. Wysyłanie „Formularza Kontaktowego” następuje poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij pytanie”.

      1. adres do korespondencji oraz adresy e-mail do Zespołu Redakcyjnego (w lewej części ekranu),
      2. „Formularz Kontaktowy” do Zespołu Redakcyjnego (w centralnej części ekranu): Użytkownik przypisuje swojemu pytaniu jedną z trzech dostępnych kategorii (wybór z listy pn.: „Rodzaj zapytania”):
        1. „problem techniczny”,
        2. „pytanie merytoryczne”,
        3. „inne”.
  5. Przyporządkowanie pytania do jednej z ww. kategorii przyspieszy proces uzyskania odpowiedzi. Wysyłanie „Formularza Kontaktowego” następuje poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij pytanie”.